Bence emzirmeye devam et canım biberona alışırsa hiç emmez.Şahsen benim öyle oldu bir daha emmedi .5 dakikada olsa emiyordur 2 saat olmadan tekrar emzir.Zamanla süresi uzar.Ayrıca göğüslerin çok doluysa sağ dolaba koy mastit olma.Süt içinde bol su tüket ben sadece su tüketerek ve sadece sağım yaparak 300 cc sağardım .Sütün kalitesini artırmak içinde hurma , ceviz , kuru yemiş ye yağlı sütün olur.