Nurdem0433 H12345 ben aldım top katmak içindi patlak çıktı fişini de atmıştım cuma günüydü aldım genişliği iyi fiyat olarakta çok ucuzdu
UraSsmom Serobaskan Canım ebat olarak ne yazıyo ben bulamadım trendyoldan alıcam o yüzden ama balkon için lazım bana bu çok büyük duruyo
Serobaskan H12345 yok canım yazlığa geldiğim için aldığımı belirtmek istedim boyutu büyük çünkü küçük balkonlara sığmaz diye . Pompa varmış ama ben bulamadım kalmamıştı mecbur biz şişirdik
Serobaskan UraSsmom 2+ yazıyo üzerinde bayağı büyük belki balkonlara sığmayabilir bir küçüğünü almak lazım
H12345 Serobaskan iki renk gelmiş büyük yeşil küçük kirmizi küçüğünü aldım oda baya büyükmüş tsk ederim cabim yardimin için. Balkonumda büyük benimde guzel oldu Fiyatına çok iyi 45