DerenGrkemYetiker Sevgili anneler, bebeğimin bugün akşamüstündrn itibaren ateşini alından ölçtüğümde 37,5 civarında çıkıyor, ancak şakakları çok sıcak 39 civarında. Normal mi sizce bu durum? Ha bir de el ayak ve yanakları normal ısısında. Anlayamadık bi türlü.
Hasret DerenGrkemYetiker vücut sıcaklığını anlamak için ensesine ve karnına bak canım için rahat etmezse ateş düşürücü ver