mavilimon evet sezaryen sonrası sırt - bel ağrısı çok yaşadım. İnanılmazdı. Kırkımda kontrol için doktora gittiğimde sordum. Doktor emzirme pozisyonumla alakalı olduğunu söyledi. Emzirme yastığı önerdi. Pozisyonum doğruydu ve yastık kullanıyordum. Bence anestezi (spinal) kaynaklıydı. Şuan sıkıntı yok, geçti çok şükür…