Benim bebeğim de de vardı doğduktan sonra oldu çocuk cerrahisine götürdüm 4 yaşa kadar normaldir geçer müdahale edilmez dedi. Çocuk doktoru da 2 3 yaşa kadar normaldir sonrasında ameliyat demişti benim bebeğimin dört buçuk aylık şuan geçiyor. Eşim yurtdışı görevinde görev bitişinde bende tekrar götürmeyi düşünüyorum kontrol amaçlı