Kızlar bi oğlum var 13.5 aylık. İki ismini de ben koydum Çınar Uras Şimdi 18 haftalık gebeyim bubsefer eşim koysun istedim ama o pek fikir belirtmedi bende bi isim buldum kendimce. Önermeden önce ona sordum oda bi isim söyledi. Lütfen yorumlar ve ankete katılırmısınız çok önemli 😍 Uyup uymaması sorun değil benim için aslında , kendi düşündüğüm ismi de esime söylemedim ilkini ben koyduğum için. Fikirlerinizi bekliyorum 😘