1bebekbiranne Kızlar merhaba tadimlarimizi yaptık 3 gün kuralı ile bulunduğum yerde hastanemiz pandemi hastanesi olduğu için doktorumuz istifa etmiş baska doktor da biz artık sadece hasta olunca bakıyoruz kontrole dahi getirme ek gıdayı sağlık ocağına sor dedi kafamcok karışık ilk bebegim genc bir anneyim bebeğim ne verdiysem çok iştahla yedi bitince ağlama krizine girdi resmen şimdi tadimlardan sonra nasıl ilerlemeliyim kahvaltiya mi geçmem gerek kaç öğün yemek vermeliyim bana bı yardımcı olursanız cokiyi olur
egeninanns 1bebekbiranne ilk 1 ay sadece tadım günlük 1 çay bardağını geçmeyecek şekilde daha sonra kahvaltı verebilirsiniz ama temel beslenme anne sütü olacak şekilde az az vermenizi tavsiye ederim . Akşamları da 8 e kadar verip daha sonrasını anne sütü ile tamamlayabilirsiniz
Eymen14 1bebekbiranne Ben çorba vermeye başlaycağım irmik ve pirinç ununu sulu bir şekilde pişirip veriyorum
1bebekbiranne egeninanns aslinda ne vereceğimi bilmiyorum bütün sebzeleri tattiddim muhallebi falan mi yapsam ne yapsam bilmiyorum
egeninanns 1bebekbiranne sabahları omlet salatalık gibi şeyler yiyebilir akşamları çorbalar pütürlü ve lifli gıdalar daha sağlıklı . Ben genelde sebze pişiriyorum buharda . Blw ilerliyorum ama püre vermedim hiç
1bebekbiranne egeninanns bende sebze tadimlarjni hep pütürlü verdim tadimdab sonra insan ne yapacağını şaşırıyor bende baslayayimcorba kahvaltı tarzı şeylere teşekkürler
egeninanns 1bebekbiranne sebzeli pirinç pilavı , patates tostu , avokado süzme yoğurtla , tam buğday ekmeği , lor peyniri , yayla çorbası tuzsuz bunlar benim yaptığım bi kaç şey belki fikir olur . Bol şans 🍀