Zeynepugur canım dustan sonra ıslak kol altına sürüyorsun yada elini ıslatıp da sürebilirsin macun kıvamında olduğu icin surmesi kolay olsun diye durulama yapmayacaksın teninde kalacak zaten belli olmuyor dağılıyor, ben bi cay tabağına yaptım dusta duruyor ciktikca sürüyorum biraz kalinca katı oluyor ıslanınca yine eski halini alıyor 😊❣