Ozlemdursun16 Kundak yapıyorum yanına yatıyorum gözümün icine baka baka uyuyor, sonra kaldırıp beşigine koyuyorum.
Bir kaç kere beşine koymayı dene, yanına sevdiği oyuncağı koy, odaya girme; ağlarsa gözük ama kucağına alma, almayacağını anladığında susacaktır. Ve kendi kendine uyuma ihtimali var, bazen kendi kendine uyuyor:)