Toprak_2019 19 aylik bir oğlum var sadece mama ve baba diyor başka birşey söylemiyor herşeyi anlıyor yani bütün herşeyi normal sadece konuşma problemimiz var bu problemi yaşayan annelerimiz varmı acaba
Minikprenses5481 Toprak_2019 bnm kizmda 16aylik sadece anne dede meme dio baska bsey yok gecn soktora goturmustm gtmsken onuda sordm her bebegn dil gelisimi ayni olmaz dedi bazi gec konusr bazisi erkn
Mom356 Toprak_2019 benım kızım 18 aylık oda konuşmuyor sadece baba adde bu kadar ama anlaıyor herşeyi