9 aylık bebem nefes alsam kalkmaya meyilli uykusu hafif yani çevremde küçükken böyle olan çoktu ama büyüyünce uykusu ağırlaşıyor diyorlar 1,5-2 yaş gibi öğlen uykusunu uyuyorlar hatta oynarken uyuya kalıyorlarmışşş doğru mu bu hiç inanamıyorum çünkü ben inşallah öyle olur