Kızlar merhaba 3.5 ay önce epidural anestezi ile doğum yaptım. Ve 3 ay boyunca sadece belimde iğne yerinde hafif sızlama şeklinde ağırlarım oluyordu ama ben yaklaşık 10 gündür hem iğne yapılan yerde hemde belimde kuluçlarımda feci şekilde bir agrı ile uyanıyorum sırt üstü yatamaz oldum resmen yatak batıyor o derece kötü oluyorum doğrulamıyorum resmen. Kan değerlerime baktırdım doğumdan sonra denir depolarım resmen boşalmış b12 değerim çok düşmüş bayagı düşük seviye size sorum şu Kİ bu ağrılarımın sebebi bunların düşüklüğü olabilir mi beden bu kadar agrı yaşıyorum basınıza geldi mi nasıl çözüm buldunuz nolur bi destek olun bana