Nebahat_ Günaydın hanımlar size birşey sormak istiyorum alerjik bebeği olupta covid aşısı olan anneler varmı aranızda veya duyduğunuz buğün aşı randevum var ama korkuyorum oğluma dokunurmu diye doktoru birşey olmaz olun dedi
Newmom2020 Nebahat_ ben oldum ama sinovac olmuştum emzirdiğim iÇin, emziriyor musunuz? Şu an sadece biontech yapılıyor sanırım, bir de bebeğiniz kaç aylık? Büyükse eğer alerjileri de genelde azalıyor korkmayın olun derim.
Nebahat_ Newmom2020 8 aylık şuan biontech olucam teşekkür ederim içim rahatladı korktum biran birşey olur diye