Bizde 2 bçuk 3 ay arası yaşadık gerçekten çok zor çocuğu sıkıp daha da soğutmayın bi iki hafta sürebiliyor sabırlı olun yumuşak ses tonu ile farklı şekillerde emzirmeyi deneyin ve geçeceğine emin olun çünkü zorladığınızda bebekler emmeyi bırakabiliyorlar