Selam anneler😊 oğlum doğduğundan beri önlem bezini kullanıyorduk memnundum taki 9 aylık olana kadar. Ek gıda ile birlikte su tükettiği için emiciliği çok yapamadı. Gece uyuyacağında bağlıyorum sabah uyandığında her tarafı ıslak uyanıyor. Sleepy aldım oda öyle oldu.
Sadece bezin ön kısmı emici oluyor geri ıslanmıyor erkek bebek anneleri sizde de öyle oluyor mu?
Hangi bez önerirsiniz?