06Glz44 Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var şükürler olsun Rabbimee..Normal doğum yaptım arada spor yapmaya çalışıyorm boş oldukca tabi, peki bu göbek ne zaman toplanacak yoksa hep mi böyle kalıcak sizler neler yaptınız paylaşırmısınz teşekkür ederim ☺️
Kanginnn Inankı hıcbıseu yapmadım ustelık cıkolata yağlı tuzlu şeylere çok düşkünlüğüm var bunları yiyerek e tabı duzensız de yıyorum gece 12 de bıle yemıslıgım var akşam yemegı ama 3 4. Ayda toplamaya başladı vücudum kendını 1 sene 1 ay oldu normal kılom zayıfta degılım ama sadece alt kobegım bıraz var oda bekarken de vardı bende tabı herkesin vücudu farklı zaten o koşuşturmayla verıyodunuz hareketlenmeye emeklemeye yürümeye başladığında kendınız bıle sasırırsınız hızlı kılo verılıyo
06Glz44 Kanginnn teşekkür ederim canım kilo veriyorum ama alt göbek bölemi kalcak psikolojisi oluşmaya başladı son günlerde ☺️