betulbusra Evet arkadaşlar baya uğraştım , çok sayıda biberon denedim, lansinohu tuttu sonunda🤗 bu durumdan çekenler mutlaka bıde onu denesın🖐🏻
Ikierkekannesi betulbusra bebekler genelde en kolay damaklı emziği tutuyor aklınızda olsun özellikle wee'nin kini bi deneyin derim
TgcDvc Bilinmeyenn34 benim oğlan süslü emziklerden baskasını tutmuyo eskiyor yeniside pahalı baska ona benzer alıyım dedm yok tutmadı.. arka taslı kısmını cıkarıp versem bile tutmuyo illa o taslara bakıp agzına koyuyo bide onları deneyin ne kadarlık bilmiyorum ama süslü olunca biraz dikkatini cekıyor bakıp agzına koyuyolar
denizyildizi Bilinmeyenn34 bende birçok emzik denedim sadece wee nin emziğini tuttu 10tl falan. Bir sürü paralar verdiğim pahalı emzikler evde duruyor ağzına verince hemen atıyor
Bilinmeyenn34 TgcDvc 😂 bi deniyim onu da diliyle dışarı itiyor 🙄 emme refleksi fazla.surekli memedeyiz
TugbaYahya Birsürü emzik denememize rağmen en son 4 aylıkkrn ağlama krizlerine giriyordu en son çareyi aventin ultrasoft emziğini tuttu fakat bebeğim şuan 6 aylık acaba 6-18 ayını alırsam tutarmı diye korku içerisindeyim evdeki tavuktanda olmak istemiyorum 😊