Egeanul Rabbim sabır versin zor gerçekten benim kızımda öyleydi o kadar yoruluyordum ve halada yoruluyorum kaç gün önce saçma sapan bir tavırda bulundum kızıma sabırsız davrandım kızım iki gündür içine kapandı resmen ağzını sıkı sıkı kapatıyor ne gığıldıyior ne birşey çok pişmanım sizde sabredin çok güzel birşey aslında ama biz her işe koştuğumuz için yorgun oluyoruz bebekt hareketli olunca maglum daha fazla yoruluyoruz sizi anliyorum hemde çok saat gece başı uyanıyor sabah uyku yok bulaşığı yemeği zor yapıyorum kucakta hep ama şimdi düşünüyorum öyle daha iyiydi böyle susmaktansa saçma gelecek size biliyorum ama bebeğide engelledigimiz zaman yada sıkıldığımz sinirlendiğimz zaman bebek hisseidyor ve içinebkapaniyir uzun oldu biraz🤭 hakkınızı helal edin bende o konuda mağdurdm yazdım baya