Kızlar şuan çok üzgünüm sanırım 4 ay atağına yeni girdik 🤧 olay şundan ibaret kızım 36 haftalık doğdu ve ben atak gesaplarken doğduğu tarihi yazmısım ve susn bitti diye sevinirken ki şükür hafif atlatık diyordum meğerse o günler kızımın iyi günleriymiş🤧😢
3 gündür acayip uykuys direnç var çığlık ciğlığa gündüz ıykusuna dalıyoruz zaten yarım saat gunduz uykusu şimdi daha kısa🤧
meğer doğması gereken tarih ile hasaplancskmış☹️
Şuan 3 gündeyiz başa sardık 🤣 hemde fena sardık.
Kızım 4.5 aylık tamm gercekten bu 5 haftamı sürcek☹️