Premses Bu demir ilacını kullanan var mı anneler 🙏🏿 Bebeğim 6 aylık ;bugün aldım fakat üstünde 4 yaş ve üzeri yazıyor 🤔 ne yapsam bilemedim
Janss Premses Bakanlıktan takviye gıda izni alabilmek için o şekilde bir ibare kullanmaları gerekiyormuş firmaların . Bebeklere de kullanılıyor . Doktorunuz mu önerdi ?
Cemilev Premses ben kullaniyorum çokta memnunum zaten yarim ölçek veriyorum kabız olmadı doktoruma ben teklif ettim kullanabilirsiniz doğal içerikli dedi oglum 4 ay 17 günlük
noa Premses merhaba ben kendim daha önce kullandım floradixi, 5 ferittin değerim 1,5ayda 13e çıktı. bugun oğlumada aldım 12 aylık, ama endişeliyim, siz sorun yaşadınızmı? Teşekkürler şimdiden☺️
Premses Janss mühendisoğlu araştırmalarına dayanarak aldım 😁 iki tane çocuk doktorumuz var sordum ikisine de ;biri kullan biri kullanma dedi kafam karıştı ..buradaki annelere sormak istedim canım
Premses Gokceayy canım eczanelerde yok bi tane eczane ecza deposundan getirdi bana 89 tl ücreti de ..sen de o şekilde yapabilirsin
Premses noa Demir tadında olduğu için hiç içmedi kızım ..ben içtim tüm şişeyi 😂🙈 başka ilaç markalarını denedim canım kızım 1 yaşında çok şükür sıkıntı yok şimdilik