Merhaba sevgili anneler bebeğim 38 günlük. Şu sıralar her gün yatar pozisyondayken ağzından süt gelmeye başladı günde 1-2 defa oluyor. Sütler ağız kenarından akıyor. Fazlasını çıkarıyor sanırım ama şöyle bir durum var sütüm fazla geliyor olabilir, göğüslerim sertleşiyor , sağma da yapıyorum ona rağmen emerken çok geldiğini farkediyorum. Sürekli hıçkırık tutuyor bir de. Sizin bebeğiniz de kusuyor mu bu şekilde yoksa normal bir durum mu bu yaşadığımız?