Benimo biz Kraft park yatak almıştık. Hem anne yanı olarak da kullandık şimdi devam ediyoruz. Ben ilk zamanlarda park beşiğin değerini hiç anlamamışım şu an kızım yaşına girecek, her gün iyi ki bunu almışım diyorum. Her park yatak birbirine benzediği için bunu markadan bağımsız düşünebilirsiniz. Kayınvalidemde kuzenlerden birinin verdiği daha düşük bütçeli park yatak var mesela, ondan da çok memnunum.
En memnun olduğum özellikler de şunlar oldu.
1) hareketlenmeye başladıktan sonra annemlere gelirken yatağımızla geliyoruz. Hem güvenilir hem çocuk yatak değişikliği yaşamıyor.
2) çok çok hareketlendi sürekli kalkmak oturmak istiyor. Koltuk yanında sehpa yanında vs insan tedirgin oluyor. Park yatağına koyup uzanıyorum yanına. Orada ne oyunlar oynuyor ne hareketler yapıyor çocuk düzgün düşmeyi bile onda öğrendi ve içinde çok mutlu. Filesinden beni görüp oyunlar yapıyor falan. Resmen enerjisini atamadığı saatlerde kurtarıcım oldu. Zıpır zıpır oynuyor. Ben de azcık nefes alıyorum.
Benim için tek dezavantajı çocuğu içinden almanın zor olması oldu. Biraz kısayım ben 164 çocuğu koyarken sıkıntı olmuyor da alırken çocuk yatar pozisyondaysa biraz belimi ağrıtıyor. Kuyu gibi çünkü