Rose1221 benimki emiyor zaten hicbir sekilde biberon almıyor. Ayakta sallanarak gezerek, uykusunda önce memeyi dokunduup biberon sokarak bu evrelerş atladı artık hicbirine kanmıyor kokumdan mı diyorum emzirme pozsyonunda memeyş dokundurup veriyprum fln asla almıyor okadar sinirle kendini kasıp içli içli aglıyor ki memeyi veridigim anda susuyor 3,5 saat emzirmemeyi bile denedim yinede biberon almıyor. Emzirsikten sonra kaşıkla içiyor mesela ama yarısından fazlasını dökerek zor yutuyor ve nerdeyse sonraki öğün saati geliyor. Emin olun biberonla içmeai daha iyi sütüm az belki bir ögün 2 ögün mama takviyesi yapcaktım simdi napcam şaşırıp kaldım