Miralya Kızlar doğum yaptım 4 ay oldu. 2. Sezeryanım ilkinde olmamıştı. Karnımın sağ tarafında alta doğru hassasiyet var. Dokununca sızlama hissediyorum bar mı böyle olan normal midir ki
Tugbae Miralya benimde öyleydi doktorum açilan ve dikilmeye başlayan taraf olduğu için normaldir demişti
Nrc-2 Miralya bende aynı hissi yaşıyorum göbeğimin altından başlıyordu cilt acısı gibi yüzeysel saçma bi acı hissiyatı hala devam ediyor ama gittikçe acı duyduğum bölge azaldı yalnızca sağ alt kısımda var umarım oda geçer doktorum 2 3 ay sonra birşey kalmaz dedi🤲🏻🤲🏻