bir göğsü emzirirken diğerini sağmak doğrumu sizce kızlar ?💤💤
balpetegimmmm neden yanlış olsun ben yapıyorum arada
balpetegimmmm bende öyle yapıyorum
balpetegimmmm rahat ediyorsan yap tabi ben emzirirken sagamıyorum kıpır kıpır bebek