Birfincankahvee hayır ben kızımı tanıyorum. O doğduğundan beri geceleri bu şekilde ağlamadı. Mızıldardı ama çığlık atarak ağlamazdı. Bi derdi sıkıntısı olabilir ne olduğunu çözebilsem zaten sorun olmaktan çıkar değil mi ? Sussun ağlamasın falan da istemiyoruz. Her şeyin normali güzel. Gece üçte çığlık atarak ağlamak veya uykuya dalmama konusunda ısrarcı olmak normal olmasa gerek.