18 aylık oğlumu 38.8 ateşle acile götürdük idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilaç verdi arada ateşi yükselebilir 39 u geçmediği sürece normal dedi eve gelince ateşi düşmüştü uyutmustum şimdi uyandı ateşi 37.6 civarında çok uykusu var uyutmalımıyım sizce doktora sormayı unutmuşum