4 buçuk aylık bebeğim yarım saate 1 saate bazen 2 saatte uyanıyor önceden böyle değildi atak haftasının bitmesine 4 gün kaldı neden şimdi bu alışkanlık gibi olmuş olabilir atak yüzünden mi diş mi çıkarıyor eğer diş çıkarıyorsa nasıl anlayacağım anlamıyorum bi türlü bi yardım edin bana nasıl anlarım eğer öyleyse de 😥