Sule_defne01 bana da diyorlardı ki çok az kaldı sabret, bende diyordum ki ben çekiyorum sana sabır demek kolay tabii. Şuanda 1 yaş 10 günlük. 3 hafta oluyor epeyce ilerleme kaydettik. 10 dk da bir uyanan çocuk bazı geceler deliksiz bazende gecede 1 kalkar oldu. Sabır arkadaşım sabır. Bir de eğer uykusunu bölecek bir sıkıntısı yoksa gün içinde aldığı ek gıdalarda etkilior. Benim oğlum mesela ne zaman tıka basa yese gün içinde o gece erkenden uyuyor ve deliksiz devam ediyor. Bunu da keşfettim. Bi de tabii artık daha fazla yorulmak istiyorlr.