Kızlar merhaba bebeğim 2.buçuk aylık. İkinci bebeği peş peşe istiyoruz birlikte büyüyüp ileride arkadaş olsunlar istiyoruz. Yaş aralığını fazla açmak istemiyorum. Peş peşe çoçuğu olanlar nasıl bir süreç yaşıyorsunuz zor mu neler den geçtiniz. Bu fikir çok zor geliyor bana . Kızım küçük yetemem diye korkuyorum bir de şuan emiyor. Ama geleceğini düşününce de kardeşi olsun yaşları yakın olsun istiyorum. Fikir verin tecrübelerinizi yazın ihtiyaçın var. 🍼🤨