gamzeunyeli Merhabalar herkese, bugün ek gıdaya başladık biz. Kafalar zaten karışık ama bebeğime alabileceğim en iyi zeytinyağı hangisidir fikri olan var mı acaba 😇
Mircet gamzeunyeli allaha şükür zeytinciyiz😂 pilasada ki zeytinyağlarını hiç bilmiyorum o yüzden.Nerede oturuyorsunuz
Henakiz gamzeunyeli en önemlisi asidik oranı düşük zeytinyağı bulmaktır. Aldığınız zeytinyağını bir gece buzdolabında tuttuğunuzda donmuyorsa iyidir. ☺️ Ege bölgesinin zeytinyağını beğeniyorum ben. Arkadaşımın zeytinliğinden yaptırıyoruz biz. Ama internette organik ürün satan yerler var. Öyle yerlere bakmanızı öneririm. 🌸
Deletedmom5284 Soğuk sıkım olması gerektiğini biliyorum onun dışında markasına dikkat etmedim egeden getiriyor kayınpederim onu kullanıyorum
89Kbr Mümkünse soğuk sıkım al bir de yağın asit derecesine bakmalısın..0 - 5’ arasıydı sanırım olması gereken asit oranı.
gamzeunyeli Henakiz ben de donması gerekiyor diye biliyordum. İnternette olizzi marka,tirilyeden buldum. Bir de kristal ve tariş öneriliyor. Emin olamadım.