Dorukpasam Merhaba hanımlar oglum suan 30 aylık vucut sıcaklıgı 36.2 36.4 arası degısıyor acaba normal mı yada ne yapmam lazm daha once boyle karsılasan oldumj acaba
Miraciminannesi Dorukpasam vücut ısısı normal eviniz sıcaksa cok fazla sıkı giydirmeyin derim rahat etmesi açısından
Dorukpasam BenMathilda ben bı an oyle goeunce korktum aslında öksürüncede tam korkmaya basladm tesekkur ederim cocuk olunca ınsan bi tediegin oluyor 😞
BenMathilda Dorukpasam 😳 Endiselenmeyin 37,5 sonrası ateş sayılır 36-37 arası normal vücut sıcaklığıdir. Bebeğiniz 30 aylıkmis esasinda, daha onceden ateş deneyiminiz oldu mu?
Dorukpasam Aslında şuanda hırıltısı var ondan dolayı bıraz da tedırgın oldum acaba duş aldı havalarda bıraz seein çarptımı dıye dusundum ve evham yaptım Allahım butun cocukları korusun dunyann en masum yavruları😞
Miraciminannesi Benimde bebeğim 7ay 2 günlük ben grip olmuştum 7 gün önce ben atlatiyorjm da sanırım oğluma geçiyor yeni burnu akıyor hafif oksuriyor calpol verdim biraz birde dis çıkartıyor faydası olur mu başka ne yapmam gerekiyor calpol geçirir mi ki
Miraciminannesi Dorukpasam havalar cok düzensiz gidiyor ne yapsak hasta olacaklar diye tedirgin oluyoruz cok kalın giydirmeyin derim evinizin derecesi 24 için yeterli dir bebeklere ve vücut ısısında gayet güzel sıkıntı yapmayın bence
Dorukpasam Miraciminannesi zaten şurup vermıssnz en azından agrısını hafıfletır daha baska ılac ta veremezsnz bence bekleyın yavas yavas cıkarır ınsallah bı an once hepsını agrısız bır sekılde cıkartır. Gercwkten diş donemi cok zor allah tum annelern ve bebişlerim yardımcısı olsun
Miraciminannesi Dorukpasam aminn amin gerçekten bu ara biraz zorluyor yani baya sıkıntılı geçiyor Allahim herkese yardım etsin inşallah kolay çıkarmayın nasip etsin