Prensesannesi43 yavrukussss benimkide ağlamaz uyanır kendi kendine oynar di verirsem emerdi acıkınca ağlamazdı hiç. 9 aylıkken dişleri çıkmaya başlayınca biraz huzursuzluk başladı ama çok şükür öyle uzun uzun ağlama krizleri hiç yaşamadım
Prensesannesi43 yavrukussss belden sezaryen oldum çocuk doğunca ağlar dimi iya yaptı 1 saniye sonra sustu hiç ağlamadı çok korkmuştum bisey oldu diye hatta çok şükür sakın yani
2719 yavrukussss 🤣 benim oğlumda böyle bu saate yazıyorum akıllım uyanmış acıkmış kalktım baktım gözleri açık duruyo oğlum ağlasana dedim acıkınca 🤣 4 aylık hep böyle acıkınca ağlamıyo beni bekliyo maşallah diyeyim de çok akıllı
Hyrosh yavrukussss bence kesinlikle Bi sorun yok. Üst katında Bi bebek var 1 kere bile sesini duymadım asla asla ağlamıyor mizmizlanmiyor nasıl iş anlamıyorum annesi o uyurken yanıma bile gelebiliyor inanamazsın gıkı çıkmıyor çocuğun benim kız onun tam tersi terör estiriyor 😑😄
Japon yavrukussss saat 3:18 1 yaşındaki oğlum tüm ihtiyaçları karşılanmışken sebepsiz çığlık çığlığa ağlarken okudum postunu. Bir kez daha üzüldüm kendime.
yavrukussss Japon Neden üzüldunuzki bebeğim çok hırçın olsaydıda şükrederdim çünkü bu bebeğimiz var elhamdülillah 🥰
Bisaniyebakarmisin Bunlar iyi günlerin valla ,tadını çıkar. Benim kizimda öyle sakindiki hep uykusu var galiba derlerdi . Sonra bi açıldı pir açıldı yürümeye başlayınca ve 2 yasa yakın gör sen onu :)))
Elminayusuf yavrukussss 5 aylık bebeğim var doğduğundan beri hiç susmayan bir bebek artık yoruldum keşke birazcık benimki de öyle olabilse her dakika mı ağlar bi çocuk her dakika uyuyunca oh be diyorum oda en fazla yarim saat