Kızlar ben kulaktan ölçüm yapan ateş ölçer alacaktım sağlık ocağındaki doktor bence gerek yok dijital ölçer alsan da aynı sonucu gösterecek felan dedi bende aldım ve 3 tane çöpe attım bozuk diye 🤦🏻♀️ Yani mesela ben 39,5 ateşliymişim hamileyken ama evdeki ateş ölçere göre 35 dereceydim. Ve hiç bi zaman 35 36 dereceden yukarı göstermedi ateşli olduğumu bildiğim zamanlarda da. Yani bunlar doğru ölçüm yapmıyorsa niye üretiliyor ya da ben mi bi yerde hata yapıyorum kullananlar bi yazsın!!