Merhaba, 6 haftalık oğlumun geç doğumdan dolayı cildi çok kuruydu. Vücudu zamanla toparladı fakat yüzü hala çok kuru ve pul pul görünmeye başladı. Aile hekimimiz bebekler için olan kokusuz kremlerden kullanabilirsin dedi. Kullanıp memnun kaldığınız ürünler varsa önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler 🌸