Sultnmemo Sütüm cok az ne yapmalıyım sizce humana stil çay kullanıyorum 4 kutu aldım yememe de dikkat ediyorm
Gozde123 Sultnmemo bol bol emzirme ve motivasyon önemli canim bebegin gunde 6 veya 7 kez idrari oluyorsa doyuyordur
Duygusuz Sultnmemo bebegin günde 6 kadar dolu bez cıkarıyor mu ona bak canım. Eger 5 6 bezi oluyorsa doyuyordur sende bol bol su iç dinlenme imkanın varsa dinlen ve bol bol emzir
Vildan2334 Sultnmemo stresren uzak kalmadığın sürece yiyecekler pek fayda etmiyor acikcasi yani bende oyle oldu hakkimi da helal etmem bazi kisilere pisman olmamak icin kafani rahat tut derim ben herseyden önce
Emineulu58 Sultnmemo stres yapmayın olur inşallah benimde malesef olmuyo mama ile büyütüyorum çok emzirmek istedim iki çocuğumu da olmadı sağlık olsun olur inşallah
Titizannee Sütünüz az olduğunu düşündüren şey nedir?Sağma çok etkili oluyor günde iki kere,bunun yanında günlük kalori alımın yeterli olmalı,stresten uzak olmalısın ve bol su ve emzirme tabiki bence en etkili olanlar bunlar
Sultnmemo Titizannee göğüslerim dolu değil emdiği de de öyle Bi sızlamıyor 10 yudum rahat oluyo sonrası yok
Sultnmemo Vildan2334 eşim le dogum dan sonra biraz sıkıntı yasamıstık onun cok etkisi oldu hala atlatamıyorm demekki takmamaya calısıyorm ama olmuyo🤷🏻♀️öyle gibi görünüyor demekki
Kelebegimmmm Sultnmemo bitki çayları uzun vadede sütü kesiyr diyr. Takip ettiğim danışmn onda süt yapn bişe yok. İçmeyin bebeğe zararı bile olablr
reyo uzum ve kayısı kompostosu bol bol icin birde karpuz ve dereotu cok sut yapiyor benim bunlari icersem fışkırıyor tişörtume akiyor hep en cok ben bunlarla destekliyorum bitki cayi vs bos komposto icin