Denizzaren Merhaba kızlar bir yaşında bebeğim var emziriyorum çalıştığım sektöre aşı önceliği geldi içinizde emzirip aşı olan var mı olduysanız hangi aşıyı oldunuz
Umay-Melissa Lidya-t aşıdan, ne kadar sonra emzime yapılabiliyor ? Bilgi ve yönlendirme yapılıyor mu dr lar tarafından?
Lidya-t Umay-Melissa Aşıdan sonra 15 dakika orada bekliyoruz aşının alerjik bir reaksiyonu olacak mı bir sıkıntı olursa anında müdahale için sonra çıkıyoruz hastaneden.Ben 15 dakika sonra emzirdim