Tugcerylmzkerem Kizlar sevdigim bi elbise var ama ic gosteriyor al tarafi astar almak istemiyorum astarlar 25-30 tl elbiseyi zaten 30 a almis tim baska ne yapabilirim icini gostermemesi icin
Mom832324 Tugcerylmzkerem canım ben denye astar aldım kumaşını diktim kendime göre.elbiselerden bagimsiz ama ic gosteren elbiselerin içine giyyiyorum. Sürekli kullanacaksın nasıl olsa tavsiye ederim
Giizz Tugcerylmzkerem atletin askılarını kesin lastik geçirin dikin bel kısmınıza göre o şekilde yapın
GokSuM Suwen elbise astarına bayıldım ben. Elbise üstünde akıp gidiyor. Biraz pahalı gibi ama fiyatına değer. Yıpranacak bir kumaş değil ve her elbise altına giyilebilecek türdenZ çok elbiseyi kurtarır