Merhaba anneler çok üzülerek size içimi dökmek istedim..Hamileyken göğüslerim son aylarda söndü ve sarktı halbuki hamile kalmadan önce daha dolgun göğüslerim vardı sarkık falan da değildi..İlk 4 5 ay da hamileyken dolgundu göğüslerim ama sonrasında söndü sarktı ve sonra sözde hiçbir sorun yokken 36+0 da aniden suyumun gelmesi ile doğuma girdim ama ne girmek titreyerek korkarak çıktım 2 3 saat hep titredim .. aşırı korktum bebeğime bı şey olacak diye .suyun geldikten sonra ciğer geliştirici iğne vurdular ve 4 5 saat suyum aktı iğnenin etkisini bekledim falan çok sarsiciydi.ve hep bebeğime bı şey olacak korkusu vardı özellikle lohusalıkta şimdi şimdi biraz azaldı.simdi oğlum 4 aylık olacak.ve benim sütüm 7.gun zar zor geldi sonrasında emzirdim sagdim neler neler yedim o süt biraz arttı ama sonra tümden kesildi.simdi böyle içime oturuyor onu emzirememek.Size sormak istiyorum özellikle hamilelikte üzücü bı dinem yaşamıştım eşimle 3 4 aylık hamileydim.acaba diyorum o zaman mı bu sütler gitti göğüsler söndü sarkti falan ..yani çünkü gebelikte göğüsler şişer bildiğim ama benim resmen tam tersi öncesinden daha sonuk oldu ve sarktı.İcimde kaldı velhasıl bı şeyler.ilk bebeğim bu arada o yüzden özellikle soruyorum belki 2. Ye en azından eksik bı şey yaptıysam düzelteyim diye . teşekkürler şimdiden biraz uzun oldu kusura bakmayın ♥️🙏