Kubra_yurttkl belki ilk tecrübe , belki çevre baskısı belki emzirmenin tadını alamamışlık bilemiyorum. Bebeğin henüz çok küçük güzel anne ve tam hareketlenme büyüdüğünü anlama zamanında korkularından sığınacağı tek yer senin memen. Bu memen senin diye ondan Alman anlamına gelmiyor çünkü o meme artık onun her şeyi. Hayatı, nefesi, ileride mutlu, bağımsız birey olması için her şeyi. Senin için su nasılsa , onun içinde meme öyle. Bebeğim 18 aylık , 11-14 ayları arası göğüslerimi iltihap kaptıracak şekilde ısırmalar , kabarmalar yaşadık. Anne sütü olmasaydı göğüslerimden ameliyat olacaktım o derece yarmıştı ve sadece bir deri tutuyordu göğüs ucumu. Ama doktorum tedavide ne kullandı biliyor musun ? Anne sütü ve karbonat bir de günde bir krem. Düşünsene anne sütü bunu bile iyi ediyorken bebeğinin neyine iyi gelmeyebilir ki? Uyku… evet çok haklısın biz hala uyanıyoruz ama bu geçici bir dönem, en fazla 2 buçuk yaşına kadar sonra sen istesen de gelmeyecek yanına ve bu günler bir daha gelmeyecek. Sütü olmayan nice insanlar var sen uyku için kesersen biraz bencillik etmiş olabilirsin. Amacım kesinlikle seni kınamak değil yanlış anlama lütfen sadece vazgeçirmek istiyorum. Çünkü atak dönemlerinde ve diş çıkarmalarda bebeklerde böyle durum olabilir. Sabret güzel anne, geçiyor sana yemin ederim geçiyor. Bak bizim ataklarımız bitti gerçekten bitti. Artık sadece 2 yaş var. 18-24 ay arası bebek bireyselleşme Yaşar sonra kendiliğinden bırakır gider. Düşünsene dünyada bebeğini emziren bir sürü canlı vae hangisi kesmeye çalışıyor ? İnsanlar her şeye müdahale ediyor. Mesela bebek zaten uyumayı biliyor ama biz müdahale ettiğimiz için unutturuyoruz aonra da uyumuyor diye çekişiyoruz, memeyi emiyor diye kızıyoruz bıraktırmaya kalkıyoruz aslında o çocuk zamanı gelince bırakacak kendi. Bırak tadını çıkart, her memeye uyanınca öp onu, sev bu günler nir daha gelmeyecek ama sen ömür boyu zaten uyuyacaksın.