Hanımlar yardımm bu durumu yasayan varmı 1 ay 14 günlük oldu bebegım tekim esım görev de ve 3 4 ay kadar olmayacak yanımızda bizde kızımla tekiz yanı öyle benı uyku ıcın vs dınlendirecek kimsem yok yanımda ve kızım maalesef gündüzleri nerdeyse hıc uyumuyo ve göğsüm den ayrılmak istemıyo sürekli aglıyo e bende ac sanıyorum ve veriyorum göğsümde uyumaya da alıstı onu yavas yavas. Kesiyorum bu aylık bir bebek ne kadar emer etrafımdakilere soruyorum 5 10 dk diyor bemm kızım en az yarım saat. Emıyo ve sürekli bir. Döngü haline geldi ister istemez bunalıyorum ve böyle gitmiyor maksimum 15 20 dk emzırıyorum artık sürekli emınce sütümde dolmuyo hemsireye sordum senın kokunu istiyor dıyo önceden göğüs kafesime yatırırdım gazını cıkarır orda uyurdu hergün bir huyu cıkıyo tek olmak zsten benı yoruyor. Henuz küçük oldugı için dısarı da cıkarmıyorım işlerim oldugu zaman komsularım yarım saat. Bırakıyorum işlerimi halledip geliyorum ama böyle göğsüme alısır sa ben ne yapacam esım yok böylr olursa sürekli benı ister hıc bısey yapamam bazen ister istemez nefes almak ıstiyorum ve inanın es o kadar büyük destek mıs kı o kadar cok yükümü Almıs kı kızım huysuzlanınca direk esım aklıma geliyor hıc çıktığı yokta gerci 😔 kızım 20 günlükken gıttı artık zombi gibi geziyorum uykusuzluktan😔🤦♀️