Gldnmrt Merhaba kızım yeni yürüyor vicconun ilk adım ayakkabısını aldım ama giymek istemiyor kızım pandemiden dolayı pek çıkamadgmzdan ayakkabı pek giydrmemştm şimdi garipsedi sanırm korktu gibi ağlıyo nasl sevdirebilrm giydirebilrim fikr vereblrmsnz acaba
Kizimmmmm Gldnmrt ilk kızım da ağladı. Israr etmedik. Dışarı çıkacağımız gün giydirdik. Dışarı çıkacağımizi bildiği için hiç huysuzluk yapmadı. Simdi kendi veriyo elime giydir diye.
Birkizbiroglan Gldnmrt benim oğlum da ağlardı ayakkabı giyerken. Getirdi ayakkabısını ama giydirirken ağlardı 🤦🏻♀️😁😁 sürekli dışarı çıkmak istiyorsak ayakkabı giyeceğiz, bak ben giydim ablan giydi gibi konusmalar yaptık 🌹 zamanla zaten anlayıp isteyecektir oda 😚