51 günlük bebeğim var. Prematüre bebek 33+6 da doğdu. 2-3 gündür akşam 19 da huysuzlanmaya başlayıp 21-22-23 saatlerinde artan ağlamalar sürekli memede durmak isteyip memeden ayrılınca ağlama krizi geçiren bir bebem var. Psikolojik olarak çok etkileniyorum doymuyor mu bir yeri mi ağrıyor kolik bir bebek gazı var zaten ekstra hasta mı düşünüyorum.. ama en çok etkileyen sütüm yetmiyor mu bebek aç mı açlıktan mı yapıyor 21 de başladı emmeye saat 00 oldu hala emiyor hatta daha demin 90 cc lik süt verdim dolaptan çıkarıp ona rağmen durmuyor sadece memede duruyor. Başına gelen var mı sütümün yetmediğini nasıl anlarım? İdrad yapıyor bezini dolduruyor.