Asafina Merhaba anneler 7 aylık oldu bebeğim ama hala adet olmadım doktora giden oldu mu ne denildi mesala
Halimeer Asafina benımkıde 6 aylık oldu bende emzırıyorum bır kac gundur ek gıda verıyorum bıraz azaldı emme ama olur muyum bılmıyorum bende doktora gıtmeyı dusunuyorum
izmirli123 Asafina emziriyorum ve bir sene boyunca olmadım. Tarlusal ilacını kullandım ve o şekilde geldi
Asafina ma9419 ikici emzirmem ilkinde 6 aylıkken olduk bunda biraz gecikti yorumlara bakılırsa doktora gitmek lazim
ma9419 rabiss12 ben her anlamda normal diye biliyorum 1 senenin sonunda olmazsa o zaman doktora girmek gerekiyor