PrensinAnnesi2021 çok teşekkür ederiz amin, doktorumuz ayın 5 inde kontrole gittiğimizde bizden önce su çiçeği çıkaran bi çocığa baktığını söyleyip ondan geçmiş olabilşr dedi bugün bu nasıl bir sorumsuzluk bilmiyorum ama maalesef ya oradan kaptı yada taşıyıcı olan biri getirdi maalesef evimize gerçi pandemi dolayısıyla sadece kendi ailem ve eşimin annesi görüyor ama doktordan gelmiş olma ihtimali daha olası