Kızlar ben lise 3de ilk dönem okulu bıraktım
Açık öğretime geçtim ilk sınava girdim çok iyi geçti nedense 2.oturumda sınav hocası kimliğimde fotoğraf olmadığı icin almadı senem gitti yani sonra öbürki oturuma gitmedim gene almazlar dı bu söyle gitti sonra evlendim çocuk vs derken 2sene geçti üstünden bu sene zor olacak 2cocuk ile ama yeniden katılmak istiyorum hesabım aktif ama sınavlar çıkmıyor ne yapmalıyım nereye bildirmem lazım