Haziran 3.5 aylık kızım var, 2 gündür Zonklayıcı tarzda ciddi diş agrım var:( ptesi çekilecek.. ne yapmam gerek ogüne kadar..güçlü agrı kesici de alamıorum..ne iyi gelir başka öneriniz varmı
Tokyo Haziran Canım başka olmuyor galiba .dişinol felan hep denedim .parol içmeden dişime koydum direk .ama etkisi gecince çok agrı yaptı gene .çok gecmiş olsun:((
Mlke301020 Haziran anladım canım etkilemiyor acaba iltihap mı oldu o zamanda çekmezler antibiyotik başlatırlar. Diş ağrısı zor bende ne zamandır kanal tedavisi yaptırmam lazım sıra yok bir türlü bekliyorum
Tokyo Paroldan başka içilmiyor .ben önce antibiyotik aldım (emzirenlere özel doktor yazdı) sonra tedavi olmadı .iki üç ay sonra çektirdim .24 saat emzirmedim .hatta 15 aylıkkendi .
Haziran Tokyo teşekkür ederim, eskiler sarımsak rakı vs..önerir mi acaba biliyor musunz nineler dedelerden duydugunz varmıdır diye merak etmiştim.. bi de diş çekimi snrası emziremem mi çocıgumu? Sagmam mı gerekir şimdiden çekim öncesi?
Tokyo Haziran ben sagdım canım .emzirmemelisin dedi doktor .ben kullanmadım rakı ama faydası olur mu ki? Sarımsak daha beter etti beni:((
Tokyo Haziran benim doktor öyle dedi ,hemde büyük olmasına ragmen .Sizinki daha ufak bir gün emzirme der eminim canım.