Damlladamla Kızlar Bi tane elbise aldım kardeşimin istemesinde giymek için ,elbise uzun önü de düğmesiz ,bebeğim 1 aylık emziriyorum emzirirken nasıl yaparım zorlanırmıyım o elbiseyle bilemiyorum, başına böyle bişey gelen var mı?
Morfrenk Damlladamla saat başı emzirilen bir zamanda elbise sizi çok yorar ama 5 6 saatlik bir olay katlanılır yani
Haticedere18 Damlladamla kızım 16 aylık bayramda 2 tane elbise almışdım , tabi emzirdiğimi o an unuttum ikisinide düğmesiz almışım . Kızım sürekli emmek istediği için biyere gittiğimde sinir oluyorum . Arabada eşinizle tek iseniz sorun olmuyor ama biri varsa sıkıntı . Çok dar değilse yukarı kadar kaldırıp emzirebilirsiniz . Ben o şekilde yapıyorum . Misafirlkdeysem de odaya geçip emziriyorum .
Haticedere18 Damlladamla altı bol ise sıkıntı olmaz bence . Benmde aynı bol altı , yukarı kolaylıkla çıkarabiliyorum
Haticedere18 Damlladamla sürekli kullanacağınız bir elbiseyse daha sonra terZide düğme yaptırabilirsiniz