prensannesi1111 canım daha küçük ve minicik olduğu için insanlar,eşyalar,arabalar ona kocaman geliyor ve doğal olarakta korkuyor, kucağındayken güvende hissediyor,sen kucağına al biraz daha büyüsün zaten kendi inmek isteyecek,sen indirmek yürütmek için çabalama,zamanı geldiğinde o yürüyecek annesi