Hanımlar merhaba. 10 ay önce Sezeryan doğum yaptım.. Doğumdan önce çatlaklar için bir sürü hindistan, kantaron yağı kullandım ama hiç fayda etmedi.. şimdi karnım var gitmiyor ve bu durum beni çok rahatsız ediyo.. aynı durumu yaşayıp başka çözüm yolu bulan var mi aranızda?